איבוד לקוחות פאסיבי - סטודיו ג'ומלנד בניית אתריםאחת מהבעיות של הטכנולוגיה הדוהרת קדימה בצעדי ענק (ובוודאי שבארצנו הקטנטונת), היא חוסר תאימות בין הדרישות של הלקוחות הצעירים למעבר לעולם הדיגיטלי, שאם הזמן דורשים יותר ויותר שירותים מקוונים (חתונה, ילדים, עסקים ומה לא), לבין האנשים המבוגרים שמקבלים אחריות על מערכי שירות מאסיביים, אבל הם לא מוכנים לקבל את הרעיון של העולם הדיגיטלי. ברובם הם אנשים שמסתדרים עם העולם בדרכים הישנות (ויש להם מזכירה שתעמוד במקומם בתור ותמלא את כל הטפסים), אז למה להשקיע בכל החדשנות הזאת?

 

את התוצאה ההרסנית של החשיבה המיושנת הזאת חקרו מומחי פורבס העולמית ובראשם שיפ הייקן, והתוצאה היתה ממש מזעזעת, נזק שנאמד בכ-62 מיליארד (!!!) דולר בשנה, מפסידות החברות שמסרבות לתת שירות איכותי ללקוחות. במהלך המחקר נבדקו הסיבות לנזקים ולצד התראה על שירות לקוחות טלפוני חלש או גרוע עולים עם הזמן סימנים ברורים גם על חלק נכבד בחסרון של שירות מקוון איכותי.

מחסור בנוכחות וירטואלית (מכלול השירותים המקוונים, אתר, מענה במייל, מענה במערכות ממוחשבות ועוד), מביא לנזק עקיף: נטישה של לקוחות קיימים, פגיעה בגיוס לקוחות חדשים, שם רע שעלות כיבוי השריפות בטווח הקצר והארוך מכסה על הכנסות מעשרות אם לא מאות לקוחות ועוד רבים שאפילו לא ינסו לבדוק את המוצר של החברה שיצא לה שם של חוסר אכפתיות בסיסית מלקוחות.

אז איך נמנעים מטעויות אלו? קודם כל זה שינוי תפיסתי: להבין שהגיע הזמן לעשות 'ריסט' על כל הדרכים הישנות שהשתמשנו בהם בכדי לספק שירות. זה לא משנה אם החברה שלכם גדולה או קטנה. היום אנשים רוצים למצוא גם את מי שיתקן להם פאנצ'ר קטן באינטרנט. אתם מוכרחים להמצא בעולם הזה לפני שהלקוחות פנו אליכם - בשעת החיפוש, במהלך השירות, ולאחר מכן - עבור לקוחות מפה לאוזן. לא מספיק להיות זמין בטלפון, לא מספיק לעשות פרסום בעיתון. צריך להיות נוכח באינטרנט על בסיס קבוע, בצורה מלאה. צריך להציג את המוצרים והשירותים בצורה פשוטה וזמינה, להשיב למיילים ושיחות ולא להשאיר אנשים בהמתנה שלא תסתיים.

אתם רוצים להכיר את הפתרון המלא? פנו אלינו עוד היום והמומחים שלנו יסייעו בידכם באיתור פתרון האופטימלי עבורכם, כך שהעסק שלכם יהיה צעד לפני כולם!