אחת מהבעיות של הטכנולוגיה הדוהרת קדימה בצעדי ענק (ובוודאי שבארצנו הקטנטונת), היא חוסר תאימות בין הדרישות של הלקוחות הצעירים למעבר לעולם הדיגיטלי, שאם הזמן דורשים יותר ויותר שירותים מקוונים (חתונה, ילדים, עסקים ומה לא), לבין האנשים המבוגרים שמקבלים אחריות על מערכי שירות מאסיביים, אבל הם לא מוכנים לקבל את הרעיון של העולם הדיגיטלי. ברובם הם אנשים שמסתדרים עם העולם בדרכים הישנות (ויש להם מזכירה שתעמוד במקומם בתור ותמלא את כל הטפסים), אז למה להשקיע בכל החדשנות הזאת?
כל אתר, המטרה שלו זה לפני הכל לחשוף את המשתמש למידע כלשהו במטרה לגרום לפעילות או מספר פעילויות, שהם למעשה היעוד האמיתי של כל התהליך.
"הציעו לי כאן בארץ שרת ב-100 ש"ח לחודש, אני לא מבין למה הם חושבים שאני אשים סכום כזה אם בארה"ב אפשר לקבל באותו סכום אחסון לשנה…"
הגלישה מול האינטרנט מעסיקה רבים מאיתנו שעות רבות ועל הדרך אתה נתקל באתרים רבים שאמורים להיות רספונסיביים והם אכן כאלה, רק עם בעיה אחת קטנה: גם במחשב וגם בסמארטפון הם מציגים באגים שונים ומשונים. לא הרבה ולא בכל מצב, אולי 1-2 לדף אבל זה עדיין פוגם בחוויה. ואני לא מדבר כאן על אתרים של איזה חברה שבן דוד של המנהל אחרי שעות הבית ספר בונה להם משהו על תבניות חינם שהוא מצא בגוגל, אני מדבר כאן על חברות גדולות, בנקים, תקשורת סלולרית.
קיבלתם אתר חם מהתנור, העיצוב מודרני, הממשק קל ונוח, ורוצים כבר לצאת לדרך וכאן משהו לא עובד. ננסה להבין את כל הדרכים שיגרמו למנהל אתר להתיאש מהמוצר היקר שהוא קנה.